Passa Audi trwa – tym razem A4 B6 1.8T. Zamontowaliśmy instalację LPG, zdiagnozowaliśmy usterki i błędy poprzedniego warsztatu i poprawiliśmy soft. Sprawdźcie historię tej naprawy. ?
Audi A4 B6 1.8T
Z naszego warsztatu auto wyjechało z instalacją LPG:
Podczas jazdy próbnej rzuciły nam się w oczy nieprawidłowe i niebezpieczne parametry pracy silnika (spalanie stukowe, uboga korekta sondy). Auto okazało się być po modyfikacjach sterownika. Do prawidłowej diagnostyki wgraliśmy program o seryjnych nastawach, co pozwoliło na zweryfikowanie niesprawnego przepływomierza. Po naprawach mechanicznych przystąpiliśmy do strojenia na benzynie, a następnie ustawiliśmy do tego gaz.
Z uwagi na słaby stan sprzęgła moment obrotowy został ograniczony. Przeglądając wgrany gotowiec, z którym przyjechało auto, odkryliśmy usuniętą tablicę DTC, co z czasem przyczyniłoby się do braku możliwości diagnostyki tego auta.
Pamiętajcie, by decydując się na modyfikacje auta, wybrać sprawdzony warsztat z doświadczoną ekipą. Cięcie kosztów na etapie usługi podnoszenia mocy, zawsze – prędzej czy później, odgrozi się w przyszłości. Pytanie tylko jak dużo trzeba będzie zapłacić na naprawę i czy zorientujemy się w porę… Jeśli macie jakieś pytania – śmiało dzwońcie, piszcie, komentujcie. ?
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. This site uses cookies to provide services at the highest level. Further use of the site means that you agree to use them.ZamknijDowiedz się więcej