Citroen C4 2014 2.0 HDI przyjechał do nas z DPFem po regeneracji. Problemem był DPF, wypalający się co 80 km. ?
Podczas diagnostyki zauważyliśmy parametry auta, ustawiane w dość ‘nietypowym’ programie. Po odczycie zawartości ECU wszystko stało się jasne – zbyt duże dolanie paliwa w dolnych partiach obrotowych zatyka DPF sadzą. ?
Na ta chwile przywróciliśmy auto do seryjnych nastawów, a ciśnienie różnicowe zmniejszyło się. Oczywiście auto śmiga podobnie jak po “modyfikacjach”. ?
Pamiętajcie, by decydując się na modyfikację auta, wybrać sprawdzony warsztat z doświadczoną ekipą. Szybkie/tańsze mody są niemal gwarancją problemów i napraw. Nie ryzykujcie, bo może skończyć się to o wiele gorzej, niż w tym przypadku. ?
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. This site uses cookies to provide services at the highest level. Further use of the site means that you agree to use them.ZamknijDowiedz się więcej