Z cyklu: poprawki po innych ‘fachowcach’, czyli #RatujemyAuta. Skoda Octavia VRS 1.8T AUQ 180KM trafiła do nas z zaprzyjaźnionego warsztatu, który gdy zobaczył gaz, to po prostu go wyrzucił/odłączył. Okej, zabieramy się do pracy!
SKODA Octavia VRS 1.8T o seryjnej mocy 180KM
Auto w poprzednim warsztacie dostało turbo hybrydę, więc zaczęliśmy od uporządkowania benzyny:
wrzuciliśmy oryginalny soft i zrobiliśmy diagnostykę
następnie wyłączyliśmy diagnostykę drugiej sondy oraz układ SAI.
Po ogarnięciu benzyny przeszliśmy do gazu, a jak widać na zdjęciach – działo się. Nie wiemy czy pod maską przeszło tornado, czy może inspirowano się spaghetti przy montażu, ale w sumie nie chcemy wiedzieć:
wtryskiwacze rzucone chaotycznie
zagięte faro na wyjściu z butli (mimo mocnego reduktora, gaz był odłączany przy 4-5 tyś obrotów).
Czas na ogarnięcie artystycznego nieładu:
zamontowaliśmy sterownik, by nie latał frywolnie pod maską
wstawiliśmy wtryskiwacze #Barracuda130nl na trójnikach oraz reduktor Magic 3 Power.
Czekamy, aż właściciel wstawi mocniejsze wtryskiwacze benzynowe oraz customowy TIP (turbo inlet pipe) i będziemy robić moc.
Jacek napisales o silniku fiata m, gdzie instalacja jest dokladana w salonach. Zgadzam sie ze w nich gniazda zaworowe sie wypalaja, tak mi tez w ASO powiedzieli..w artylkule z kolei opisuja 1m tjet z lpg fabrycznym. One maja inne silniki dostosowane do lpg. W ASO pan mi mowil ze wersja z fab LPG silnika tjet rozni sie od tego samego silnika benz. Tak sie sklada ze jestem wlascicielem takiego..i jestem b.zadowolony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. This site uses cookies to provide services at the highest level. Further use of the site means that you agree to use them.ZamknijDowiedz się więcej
1 Comment
Jacek napisales o silniku fiata m, gdzie instalacja jest dokladana w salonach. Zgadzam sie ze w nich gniazda zaworowe sie wypalaja, tak mi tez w ASO powiedzieli..w artylkule z kolei opisuja 1m tjet z lpg fabrycznym. One maja inne silniki dostosowane do lpg. W ASO pan mi mowil ze wersja z fab LPG silnika tjet rozni sie od tego samego silnika benz. Tak sie sklada ze jestem wlascicielem takiego..i jestem b.zadowolony