Audi A4 B5 1.8T AEB po swapie sterownika z nowszej generacji silnika 1.8T o oznaczeniu AWT. Auto po dość dużych modyfikacjach, a zarazem wyglądające mega niepozornie z zewnątrz (poza intercooler’em). Ciekawi do jakiej wartości je podstroiliśmy?
Audi A4 B5 1.8T AEB
Setup auta:
wtryskiwacze 430cc
turbo td04
przepływomierz 3″
dowpipe
wałek ssący “j”.
Niestety, ciepła strona turbiny nie pozwoliła na osiągnięcie większej mocy, co poskutkowało załamaniem się momentu obrotowego przy 5200 rpm. Jednak mimo wszystko osiągnęliśmy moc maksymalną 306,5KM przy 6000 rpm, co jest bezpieczną wartością graniczną dla seryjnej głowicy silnika 1.8T.
Pamiętajcie, by decydując się na modyfikację auta, wybrać sprawdzony warsztat z doświadczoną ekipą. Jeśli macie jakieś pytania – śmiało dzwońcie, piszcie, komentujcie. ?
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. This site uses cookies to provide services at the highest level. Further use of the site means that you agree to use them.ZamknijDowiedz się więcej
2 Comments
Greate article. Keep writing such kind of info on your blog.
Thank you! We will 🙂